31.10.2019

Начальник відділу корекційної освіти, соціальної роботи та ресурсного забезпечення Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Оксана Углік акцентувала увагу присутніх на пріоритетах, визначених Міністерством освіти і науки України на найближчі роки та зазначила, що сьогодні напрацьовані всі нормативно-правові документи у напрямку забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на здобуття освіти в усіх закладах за місцем проживання. Наголосила на проведенні відповідно до норм Положення про ІРЦ комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, наданні корекційно-розвиткових послуг фахівцями ІРЦ, веденні необхідної документації та наповненні автоматизованої системи діяльності ІРЦ.
Соколова Ганна Борисівна, доктор психологічних наук, доцент кафедри дефектології та фізичної реабілітації Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, звернула увагу на визначення особливих освітніх потреб дитини та якості надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
Орленко Ірина Миколаївна, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО « ООАНО», яка є тренером з навчання фахівців використанню методик, під час наради-семінару зупинилися на практичному застосуванні психологами ІРЦ психодіагностичних методик WISC-IV, Leiter-3, Connerc-3, PEP-3 та CASD для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та складанні висновку.
З відчуттям приємної втоми і почуттям виконаного обов‘язку перед фахівцями ІРЦ констатуємо факт - ми це зробили! Організувалися, щоб з’ясувати що «болить» у фахівців ІРЦ, добряче попрацювали! Так, володіти технологіями інклюзивного навчання - це не просто, не за один раз, але можливо. Вчитись і вдосконалюватись потрібно беззупинно!

На изображении может находиться: 6 человек, люди улыбаются

На изображении может находиться: 2 человека

На изображении может находиться: 3 человека

На изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются