23.04.2021

Оголошення відбору постачальника послуги

Про оголошення відбору постачальника послуги щодо прийому зберігання, сортування, доставки підручників  у межах закладів освіти Одеської області на 2021-2022 навчальний рік

Інститут модернізації змісту освіти, за дорученням Міністерства освіти і науки України, здійснює організацію друку підручників та їх доставку до книжкових баз обласних департаментів освіти і науки за кошти держаного бюджету.

Процес доставки підручників, надрукованих за кошти державного бюджету для закладів освіти Одеської області має бути максимально прозорим, сучасним та інноваційним.

Між Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та підприємством, яке займатиметься наданням послуг щодо прийому підручників, їх зберігання, сортування, обробкою та доставкою у межах закладів освіти області(далі – Постачальник послуги) укладається договір про співпрацю, яким передбачено умови і зобов’язання сторін.

Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації зобов’язаний:

          - розробити План розподілу та завозу підручників між територіальними одиницями  та закладами освіти області (91 територіальна громада, 9 закладів загальної середньої освіти обласної комунальної власності,23 заклади спеціальної освіти, 53приватні заклади освіти, 6 закладів  державного підпорядкування, 38 закладів фахової передвищої та вищої освіти,36 закладів професійної( професійно-технічної освіти) у відповідності з лімітами, виділеними Міністерством освіти і науки України (далі - План);

- надати Постачальнику послуги План, здійснювати контроль за його виконанням з боку  Постачальника;

- інформувати керівників територіальних органів управління освітою міських, сільських та селищних громад, керівників закладів освіти обласного підпорядкування,  професійної (професійно-технічної освіти), приватної та інших форм власності щодо Плану, здійснювати контроль за їх вивозом з книжкової бази.

Постачальник послуги зобов’язаний забезпечити:

-         Оперативне інформування(протягом однієї доби)Департаменту освіти і науки облдержадміністрації про надходження підручників на книжкову базу;

-         відвантаження підручників згідно з Планом.

-         надання послуг складів і пакгаузів, які включають в себе зберігання та  сортування книжкової продукції, а також підготовку та надання актів, наданих послуг.

-         укласти договори з органами управління освітою 91 територіальної громади, 9 закладів загальної середньої освіти обласної комунальної власності, 23 заклади спеціальної освіти, 53 приватні заклади освіти, 6 закладів освіти державного підпорядкування, 38 закладів фахової передвищої та вищої освіти, 36 закладів професійної( професійно-технічної освіти)( далі – Замовник послуги) щодо надання послуги на зберігання, сортування, доставку, підручників;

-          доставку підручників та посібників трьома  способами:

-         самовивіз  (коли відповідальні особи в органах управління освітою або навчальним закладом самостійно здійснюють організацію вивозу підручників з підприємства);

-         доставка підручників до органів управління освітою (підприємство організовує доставку в один визначений пункт);

-         безпосередня доставка підручників до закладів освіти (підприємство в межах територіальної одиниці здійснює доставку до кожного закладу освіти).

Доставка підручників до освітніх закладів здійснюється протягом 15 календарних днів з дня їх надходження до обласних книжкових баз (відповідно, пункту 4 постанови Кабінету Міністрів від 23 січня 2019 року № 41 «Про затвердження Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників»).

Замовник зобов’язаний:

-         здійснити оплату послуг, наданих Постачальником, в порядку, розмірі та терміни, передбачені договором. Усі розрахунки здійснюються у безготівковій формі.

До Постачальника послуги, який займатиметься процесом доставки підручників висувається ряд вимог:

1. Наявність потужностей (складських приміщень) для зберігання друкованої продукції, які відповідають вимогам пожежної безпеки, правилам охорони праці для підприємств книжкової торгівлі.Площі складських приміщень повинні бути не менш 500 кв.м., оснащені рампою з навісом. Важливо мати зручні території для під'їзду і підходу до основних і допоміжних будівель, місця для навантажування і розвантажування транспортних засобів, майданчики для стоянки автомобілів; наявність цілодобової охорони та цілодобового відеоспостереження. Рекомендоване місце розташування потужностей Постачальника в межах міста Одеси.

2. Ведення постійного обліку, контролю та звітності за надходженням та рухом книжкової продукції, інформаційна відкритість та своєчасність надання запитуваної інформації.

3.Співпраця з відповідальними особами  Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та Замовника послуги.

В період інтенсивного надходження підручників до складських приміщень Постачальник послуги зобов’язаний:

-         протягом однієї години здійснити розвантаження вантажу. Під час організації доставки книжкової продукції на місця завантаження повинно відповідати нормам часу(не більше 10-20 хвилинна одного одержувача);

-         протягом однієї доби надавати відповідальній особі запитувану інформацію;

-         оперативно здійснювати опрацювання надходжень (сортування, облік);

-         контролювати вивіз підручників та посібників ізскладських приміщень,  щоденно інформувати Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації про стан доставки до органів управління освітою, до закладів освіти органи управління освітою, заклади освіти;

-         інформувати Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації про плани-графіки  доставки підручників до пунктів призначення;

-         інформувати про маршрути та час доставки на об’єкти Замовника;

-         оперативно вносити корективи у рознарядки(в разі потреби) Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації;

-         проводити постійний моніторинг залишків  на складах  та, в разі потреби, оперативно проводити інвентаризацію складів.

3.  Наявність автомобілів різної вантажопідйомності та спецтехніку, що дає можливість виконувати завдання, пов’язані з виконанням зобов’язань та умов договору. За технологією сортування книжкової продукції, збір, пакування не має перевищувати термін 15-20хв. (один европіддон, який вміщує 1200 примірників або 20-30 найменувань книжкової продукції). Обов’язкове пакетування стретч-плівкою для захисту книжкової продукції від попадання вологи та бруду.

4.  Наявність оргтехніки та відповідного програмного забезпечення для формування та комплектації відправки книжкової продукції.

5.  Наявність висококваліфікованих спеціалістів, що мають досвід практичної роботи з обробки друкованої продукції. До складу персоналу повинні входити: експедитори, професійні збиральники, вантажники, обліково-розрахунковий відділ.

6.  Здійснення санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та протиепідемічних заходів (у тому числі, у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), проведення дератизаційних заходів.

7.  У разі необхідності, Постачальник послуги може надавати у користування Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації складські приміщення для отримання (розміщення) будь-якої продукції, пов'язаної з освітнім процесом протягом дії договору.

Окрім того, Постачальнику послуги рекомендовано:

-         мати досвід роботи (не менше  1-го року) з державною програмою,  державною звітністю, документацією;

-          компенсацію за втрату товару, заміну пошкодженої або помилкового відвантаженої продукції здійснювати за рахунок власних коштів;

-         членство в Асоціації видавців та книгорозповсюджувачів.

 

Пропозиції приймаютьсядо 17 години 27 квітня 2021року в електронному вигляді на е-mail: osvita@osvita.od.ua Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, телефон для довідок: 722-87-80